Elvesztettem a fiókomhoz való hozzáférésemet, vagy azt gyanítom, hogy valaki más vette át azt
Számlájának biztonsága a legfőbb prioritásunk. Ha nem tud bejelentkezni, vagy azt gyanítja, hogy valaki másnak sikerült hozzáférnie a nálunk vezetett fiókjához, maradjon nyugodt - az alábbiakban elmagyarázzuk, mi lehet az oka, és milyen lépésről lépésre kell cselekednie.
A fiókhoz való hozzáférés elvesztésének lehetséges okai
-
Elfelejtett jelszó vagy bejelentkezés: A leggyakoribb helyzet. Ha helytelenül adja meg a bejelentkezési adatait, vagy elfelejtette jelszavát, a rendszer több sikertelen próbálkozás után blokkolhatja a hozzáférést.
-
Bejelentkezési hiba: Győződjön meg róla, hogy a helyes e-mail címet és jelszót adja meg, figyelembe véve a nagy- és kisbetűket (nagy/kisbetű) és a különleges karaktereket.
-
Gyanús tevékenység miatt zárolt számla: Ha a rendszer szokatlan bejelentkezéseket észlel (pl. más országból, több eszközről), a fiókot ideiglenesen blokkolhatja, hogy megvédje a.
-
Jogosulatlan hozzáférés: Ha olyan tevékenységet észlel, amelyet nem ismer fel (pl. a szállítási cím megváltozása, új megrendelés, e-mail jelszóváltoztatási információkkal), fennáll a veszélye annak, hogy a fiókját illetéktelen személy vette át.
Gyanús üzenetet kapott? Attól tart, hogy elveszítheti a fiókjához való hozzáférést?
Olvassa el a gyanús e-mailekről és az úgynevezett adathalász kampányokról szóló segédoldalunkat
Súgó > Gyanús üzenetet kaptam
Mi a teendő, ha nem tud bejelentkezni?
1. Használja a "Nem emlékszem a jelszavamra" lehetőséget
Ha elfelejtette jelszavát, vagy nem tud bejelentkezni, lépjen a bejelentkezési oldalra, és kattintson a következő lehetőségre "Elfelejtette jelszavát". Adja meg a fiókjához rendelt e-mail címét, és mi küldünk Önnek egy e-mailt egy új jelszó beállításához szükséges linkkel.
Figyelem! Ha néhány percen belül nem kap üzenetet, ellenőrizze a "Spam" és "Ajánlatok" mappákat az e-mail postaládájában. A jelszó megváltoztatására szolgáló link csak korlátozott ideig érvényes.
Mi a teendő, ha azt gyanítja, hogy valaki más vette át a fiókját?
Ha okkal feltételezi, hogy valaki illetéktelenül bejelentkezett a fiókjába, azonnal tegye meg a következő lépéseket:
1. Jelszó azonnali visszaállítása
-
Ha még mindig hozzáférsz a fiókodhoz - változtassa meg jelszavát közvetlenül a bejelentkezés után.
-
Ha már nem tudsz bejelentkezni - használd a "Jelszó elfelejtése" opciót egy új, erős jelszó beállításához.
-
Győződjön meg róla, hogy az új jelszó különbözik az előzőtől, és nem használják más webhelyeken.
2. Biztosítsa e-mail címét
Az üzletfiókjához való hozzáférés az e-mail postaládájához van kötve. Ha valaki hozzáfér az Ön e-mail címéhez, akkor átveheti az irányítást a fiókja felett is.
-
E-mail jelszó módosítása.
-
Kétfaktoros hitelesítés engedélyezése (ha a levelezőszolgáltatója kínálja ezt a lehetőséget).
-
Ellenőrizze a legutóbbi tevékenységet és az e-mail továbbítási beállításokat.
3. Kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal
Ha nem tud hozzáférni a fiókjához, vagy gyanús tevékenységet észlel (pl. olyan megrendeléseket, amelyeket nem Ön adott le), kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba biztonsági osztályunkkal:
-
Hotline: +48 456 455 010 (pon.-pt. a címen. 9:00-17:00)
-
Kapcsolatfelvételi űrlap: elérhető a Kapcsolat
Az üzenetben állítsd be:
-
Név
-
A fiókjához rendelt e-mail cím
-
A probléma leírása (pl. nincs hozzáférés, jogosulatlan megrendelések)
-
Az utolsó ismert rendelés száma (adott esetben)
Hogyan védjük a fiókját?
-
Nem tároljuk a jelszavakat nyilvános formában. Rendszerünk a legjobb biztonsági gyakorlatoknak megfelelően jelszótitkosítást használ.
-
Nem kérünk jelszavakat e-mailekben vagy szöveges üzenetekben. Soha nem küldünk olyan üzeneteket, amelyekben a bejelentkezési adatait kérjük.
-
Nem küldünk bejelentkezési linkeket a bolt hivatalos weboldalán kívülre. Ön végez minden műveletet az oldalon: www.sellbest.en
Hogyan tarthatja biztonságban fiókját?
-
Használja a címet erős és egyedi jelszó - lehetőleg kis- és nagybetűket, számokat és speciális karaktereket is tartalmazzon.
-
Ne ossza meg a bejelentkezési adatokat bárkinek, még családtagoknak is.
-
Rendszeresen jelszóváltoztatás (pl. 3-6 havonta).
-
Ne jelentkezzen be fiókjába a nyilvános vagy nem biztonságos eszközökön.
-
Kerülje a gyanús e-mailekben vagy szöveges üzenetekben található linkekre való kattintást.
Biztonságban vannak-e a személyes adataim?
Ha azt gyanítja, hogy a számláját átvették, de nem észlel jogosulatlan megrendeléseket vagy adatváltozásokat, valószínűleg nem történt adatsértés. Ennek ellenére érdemes óvatosnak lenni és jelenteni az esetet.
Ha bebizonyosodik, hogy a számlát átvették, minden szükséges lépést megteszünk annak érdekében, hogy:
-
blokkolja a további illetéktelen hozzáférést,
-
az adatok biztonsága,
-
visszaadja Önnek a teljes ellenőrzést a számlája felett.
Van további kérdése??
Biztonsági és ügyfélszolgálati csapatunk itt van, hogy segítsen. Jelentsen nekünk minden incidenst - még akkor is, ha nem biztos benne, hogy a fiókját veszélyeztették-e.
kontakt@sellbest.pl
+48 456 455 010
Kapcsolatfelvételi űrlap elérhető a Kapcsolat
Ne feledje - a gyors válasz megakadályozhatja a számláján végzett jogosulatlan tevékenységet. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek.