Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek – SELLBEST

I. SZOLGÁLTATÓ ADATAI

sellBEST Sp. z o.o. (dawniej sellBEST Michał Bednarczyk)

Urzędowska 547a, 23-204 Kraśnik (Lengyelország),

VAT: PL7151958118

REGON: 54258473100000

e-mail:

kontakt@sellbest.pl

II. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

  1. 1. Jelen ÁSZF -ben használt fogalmak jelentése:
  1. a) Adásvételi Szerződés - a Polgári Törvénykönyv szerinti értékesítési
    megállapodás, amely alapján az Eladó az Ügyfélnek, az Ár és egyéb, a jelen
    Szabályzatban kifejezetten nevesített díjak.
  1. b) Eladó/Szolgáltató - sellBEST Sp. z o.o. (dawniej sellBEST Michał Bednarczyk), Urzędowska 547a, 23 -
    204 Kraśnik (Lengyelország), Vat: PL7151958118, REGON: 54258473100000, e -
    mail: info@sellbest.pl , kontakt@sellbest.pl .
  1. c) Fogyasztó - A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV Tv. alapján
    fogyasztónak minősülő természetes személy.
  1. d) Kosár – A Webáruházat használó Ügyfeleknek nyújtott szolgáltatás, amely
    lehetővé teszi egy vagy több Termék rendelését. A Kosár összegyűjti az
    Ügyfél által az Adásvételi Szerződés megkötésére benyújtott ajánlatokat,
    azaz egy Megrendelésen belül több ajánlat is benyújtható az Adásvételi
    Szerződés megkötésére.
  1. e) Hírlevél - olyan Elektronikus Szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy az
    Ügyfél az általa megadott e -mail címre kereskedelmi információkat kapjon
    az Eladótól, különösen a Termékekről, a Webáruházról, ideértve a híreket és
    az aktuális akciókat is, az ügyfé l egyértelmű hozzájárulásával.
  1. f) Megrendelés - az Ügyfél azon szándéknyilatkozata, hogy távértékesítési
    eszközök alkalmazásával megkösse a Távértékesítési Megállapodást
    megjelölve azokat a Termékeket, az Adásvételi Szerződés megkötéséhez és
    teljesítéséhez szükséges adatait.
  1. g) Polgári Törvénykönyv – a 2013. évi V. törvény.
  1. h) Ügyfél - (1) természetes személy; vagy a jogosult személy nevében eljáró
    meghatalmazott; (2) jogi személy; vagy (3) jogi személyiség nélküli
    szervezet.
  2. 2. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az SELLBEST
    (továbbiakban: Eladó /Szolgáltató), és a Eladó által a https://sellbest.hu weboldalon
    keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél
    (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Eladó/Szolgáltató
    és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az SELLBEST minden jogügyletre és
    szolgáltatásra vonatkozik, amely https://sellbest.hu weboldalon keresztül történik.
  3. 3. A jelen Szabályzat elfogadása önkéntes, de Fiók létrehozásához és / vagy
    megrendelés leadásához szükséges.
  4. 4. A Webáruház használata megköveteli, hogy az Ügyfél által használt
    végberendezések és IT rendszer megfeleljen a Műszaki Követelményeknek.
  5. 5. A jelen Általános Szerződési Feltételek bármikor frissíthetők. A frissítésről az
    ügyfeleket és a Felhasználókat a https://sellbest.hu internetes címen és a
    Szolgáltatási Szerződésben meghatározott e -mail címre küldött üzenetben
    tájékoztatjuk, hogy az Ügyfél megismerhesse annak tartalmát.
  6. 6. A Feltételek módosításai a változásról szóló értesítés benyújtásának napjától
    számított 14 napos időszak lejárta után lépnek hatályba. Azon Ügyfelek esetében,
    akik Szolgáltatási Szerződést kötöttek, azaz számlával rendelkeznek, jogukban áll a
    Szolgáltatási Szerződést a Feltételek módosításáról szóló értesítés napjától számított
    14 napon belül felmondani. A Feltételek módosítása nem érinti a Vásárló és az Eladó
    által a Feltételek módosítását megelőzően kötött Adásvételi Szerződéseket.

III. ELEKTRONIKUS SZOLGÁLTATÁSOK A WEBÁRUHÁZBAN

  1. 1. Az Eladó a Webáruházban a következő Elektronikus Szolgáltatásokat biztosítja az
    Ügyfeleknek:
  1. a) Fiók;
  1. b) Kosár;
  1. c) az Ügyfelek részére a jelen Szabályzatban meghatározott feltételek szerinti
    megrendelések leadásának, valamint az Adásvételi Szerződés megkötésének
    lehetővé tétele;
  1. d) Hírlevél.
  1. e) Keresés és speciális szűrők,
  1. f) Kívánságlista.
  2. 2. A Fiók használata a következő lépések ügyfél általi elvégzése után lehetséges:
  1. a) a bejegyzési formanyomtatvány kitöltése, e rendelet rendelkezéseinek megértése
    és elfogadása.
  1. b) és nyomja meg a "Regisztráció" gombot.
  2. 3. A Szolgáltatásnyújtási Szerződés akkor jön létre, amikor az Ügyfél a SELLBEST
    által a regisztráció során megadott e -mail címre megküldött, a Szolgáltatásnyújtási
    Szerződés megkötéséről szóló visszaigazolást az Ügyfél kézhez kapja. A számlát
    határozatlan ideig ingyenesen kínálják. Az Ügyfél bármikor és indoklás nélkül
    törölheti a Fi ókot (a Fiók törlése) a SELLBEST -nek küldött kéréssel, különösen e -
    mail: info@sellbest.pl .
  3. 4. A Kosár használata abban a pillanatban kezdődik, amikor az Ügyfél hozzáadja az
    első Terméket a Kosárhoz.
  4. 5. A Kosarat ingyenes és egyszeri jelleggel nyújtjuk; a Kosár megszűnik, ha a
    Megrendelést teljesítik, vagy amikor az Ügyfél ezt megelőzően visszavonja a
    Megrendelést.
  5. 6. A hírlevél szolgáltatás igénybevételére azt követően van lehetőség, hogy az Ügyfél
    elvégzi az alábbi lépéseket:
  1. a) legalább az e -mail-cím megadásával a weboldal megfelelő mezőjében, vagy a
    megfelelő jelölőnégyzet kiválasztásával az üzleti információk megfelelő csatornán
    keresztüli fogadásához hozzájárul,
  1. b) a jelen ÁSZF rendelkezéseit a szolgáltató által az Ügyfél által megadott e -mail
    címre küldött aktiváló linkre kattintva elfogadja (a hírlevél szolgáltatás nyújtásának
    megkezdésének pillanatában).
  2. 7. A hírlevél végén lévő linkre kattintva az Ügyfél bármikor lemondhatja a hírlevelet.
    A hírlevél szolgáltatás határozatlan időre szól.
  3. 8. Az ügyfél különösen köteles:
  1. a) a Szolgáltatónak csak az Ügyfél tényleges, aktuális adatait és minden szükséges
    adatát adja meg;
  1. b) a Szerződés megkötésével kapcsolatban a Szolgáltató részére megadott adatok
    azonnali frissítése;
  1. c) a Szolgáltató által kínált szolgáltatásokat a törvény rendelkezéseinek
    megfelelően és harmadik személyek jogainak megsértése nélkül, a Rendelet
    rendelkezéseivel, valamint az e tekintetben elfogadott vám - és szociális
    elvekkel, különösen a jogellenes tartal om biztosításának tilalmával együtt
    igénybe venni.

IV. MEGRENDELÉS

  1. 1. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs
    külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem
    tartalmazza a kiszállítás költségét.
  2. 2. Az Eladó arra törekszik, hogy biztosítsa az összes Termék elérhetőségét és az
    Adásvételi Szerződés teljesítését. Abban az esetben, ha a teljesítés lehetetlenné
    válik, és a jogszabályok által meghatározott egyéb helyzetekben, a Polgári
    Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései (különös tekintettel annak, a szerződés
    teljesítésének lehetetlenülésére vonatkozó 6:179. – 6:182. §§ rendelkezései)
    irányadóak.
  3. 3. A megrendelés leadásához az elektronikus megrendelőlapon kötelezően meg kell
    adni a személyes adatokat, el kell fogadni a szabályzatot, majd a „Megrendelem és
    fizetek” gombra kattintva el kell küldeni a megrendelést.
  4. 4. Az elektronikus megrendelőlap elküldése az Ügyfél részéről kötelező érvényű
    nyilatkozatnak minősül a távollevők közötti adásvételi szerződés megkötésére, a
    jelen Általános Szerződési Feltételek szerint.
  5. 5. A távollevők közötti adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó elfogadja
    az elektronikus megrendelőlapot, amit az Ügyfélnek megjelenő, a megrendelés
    elfogadásáról és számáról szóló üzenet igazol.
  6. 6. A távolsági adásvételi szerződés megkötését követően az Ügyfél e -mailben
    megkapja a leadott megrendelés visszaigazolását, amely tartalmazza: a megrendelés
    elfogadásának visszaigazolását és a megrendelés összes lényeges elemének
    végleges megerősítését, vala mint a távolsági adásvételi szerződés általános
    feltételeit (az Internetes Áruház Általános Szerződési Feltételei), az Eladó adatait,
    az Eladó felelősségét a szolgáltatás minőségéért, az Eladó által az értékesítés után
    nyújtott szolgáltatásokról, valamint a szerződéstől való elállás módjáról és
    következményeiről.
  7. 7. Az Eladó által a megrendelés teljesítésének megkezdéséig:
  1. a. Az Ügyfél az elektronikus megrendelőlapon elérhető technikai megoldás
    segítségével, az egész megrendelési folyamatot újra végig követve módosíthatja
    megrendelését. A megrendelés módosítása új megrendelés leadásával történik,
    amely az eddig leadott megrendelés helyébe lép. Esetlegesen az Ügyfél által
    teljesített fizetés az új megrendelés terhére kerül elszámolásra, és túlfizetés esetén a
    túlfizetés a fizetés teljesítésére használt bankszámlára kerül visszautalásra.
  1. b. Az Ügyfél megrendelését az Elektronikus megrendelőlapon található
    „megrendelés törlése” opció kiválasztásával törölheti.
  2. 8. Ha az Ügyfél törli a megrendelését, az Eladó a befizetett összeget 3 munkanapon
    belül visszatéríti. A visszatérítés az Ügyfél által használt fizetési móddal történik.
  3. 9. A megrendelés teljesítési ideje a szerződés megkötésétől számított 1 -10 munkanap.
  4. 10. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a
    Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az Elektronikus Kereskedelmi
    Szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások
    egyes kérdéseiről szó ló 2001.

V. TERMÉKSZÁLLÍTÁS

  1. 1. A termékek kiszállítására csak Magyarország területén van lehetőség.
  2. 2. Az elérhető termékek szállítási módjait az Eladó a webáruház oldalán, valamint a
    megrendelés leadásakor ismerteti.
  3. 3. Az elérhető szállítási módok a választott fizetési módtól, illetve a terméktől függhetnek,
    több megrendelés egyidejű leadása esetén módosulhatnak, különösen a tárgyukat
    képező termékekre való tekintettel.
  4. 4. Az Eladó vállalja, hogy a megrendelt terméke(ke)t – szerződött szállítási partnerein
    keresztül – futárral a Vásárló által a megrendelés leadásakor megadott szállítási címre,
    vagy magyarországi átvételi pontra szállítja.
  5. 5. A termék Ügyfélhez való kiszállítása felár ellenében történik, a végösszeg az Ügyfél
    által kiválasztott termék(ek)től függhet. Az Eladó az általa szabadon választott
    időpontban meghatározhatja a megrendelés azon minimális küszöbértékét, amelyre
    vonatkozóan az adásvételi szerződés hatálya alá tartozó termékek kiszállítását
    díjmentesen vállalja.
  6. 6. A termék Ügyfélhez való kiszállításának teljes idejét (szállítási dátumát) a megrendelés
    Eladó általi előkészítésének időtartama és a termék(ek) fuvarozó általi szállításának
    időtartama befolyásolja. A szállítási határidő az (1) adásvételi szerződés megköt ésének
    napjától számít (utánvét esetén), vagy (2) az Eladó bankszámláján vagy elszámolási
    számláján való könyvelés napjától (banki átutalás, elektronikus fizetés vagy
    bankkártyás fizetés esetén), azonban nem hosszabb, mint 14 munkanap, kivéve, ha az
    adott termék leírásában vagy a megrendelés leadásakor ettől eltérő dátum került
    megadásra. Ha egyszerre több, eltérő szállítási határidővel rendelkező termékre érkezik
    megrendelés, a szállítási határidő alatt valamennyi megrendelt termék szállítási
    határideje kö zül a leghosszabb szállítási határidő értendő.
  7. 7. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a megrendelés
    leadásának folyamata során, valamint a weboldal erre szolgáló felületein. Az Eladó
    előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a termék kiszállításának várható időpontjáról,
    azonban a termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös
    tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem
    válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem az Eladó, sem a Vásárló nem fordulhat
    kártérítési igénn yel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban,
    tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén. A szállítási
    költségek a https://sellbest.hu oldalon találhatóak („Szállítás és fizetés”).
  8. 8. A megrendelt termékek Vásárló általi mennyiségi és minőségi átvétele azok
    kézbesítésekor a futár jelenlétében történik. Ennek keretében a Vásárló a csomag
    kibontásával egyidejűleg a futár jelenlétében köteles meggyőződni a termékek
    észlelhető hibáiról, val amint arról, hogy a termékek megfelelnek -e a rendelésben
    rögzített és visszaigazolt termékeknek és azok mennyisége egyezik a megrendelésben
    szereplő mennyiségekkel.
  9. 9. A termékek feletti tulajdonjog a termék átvételekor száll át a Vásárlóra, amennyiben a
    Vásárló a termék(ek) vételárát teljes mértékben kifizette.

VI. TERMÉK KIFIZETÉSE

  1. 1. Az Eladó az adásvételi szerződésben különböző fizetési módokat biztosít a Vevőnek.
    Az elérhető fizetési módokat az Eladó a webáruház oldalán, valamint a megrendelés
    leadásakor ismerteti.
  2. 2. Az elérhető fizetési módok függhetnek a szállítási módtól vagy az Ügyfél által
    kiválasztott termékektől. Az elérhető fizetési módok akkor is változhatnak, ha az Ügyfél
    egyszerre több megrendelést ad le. Az elektronikus fizetéssel és bankkártyával történő
    tranzakciók elszámolása az Ügyfél választása szerint, feljogosított külső pénzforgalmi
    szolgáltatókon keresztül történik.
  3. 3. Normális körülmények között a fizetés a megrendelés időpontjában történik. A
    következő fizetési módokat fogadjuk el:
  1. a) banki átutalás,
  1. b) IdoPay, PayPal,
  1. c) Google Pay, Apple Pay,
  1. d) bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés Visa, MasterCard
  1. e) utánvétel: A futárnál készpénzzel tudsz fizetni ( cash on delivery)
  2. 4. Az elektronikus fizetési műveletek és a fizetésikártya -műveletek elszámolása az Ügyfél
    választása szerint felhatalmazott harmadik fél pénzforgalmi szolgáltatókon keresztül
    történik
  1. a) IdoPayments sp. z o.o, al. Piastów 30, 71 -064 Szczecin/Polen
  1. b) PayPal, üzemeltetője a luxemburgi székhelyű PayPal S.à rl et Cie, SCA. PayU S.A.,
    PayPro S.A., IAI S.A., PayPal (Európa).
  2. 5. Ha az Eladó számláján az előre történő fizetést választó Ügyféltől megrendelés
    ellenértéke nem kerül elkönyvelésre, az Eladó kapcsolatba léphet vele, hogy
    emlékeztesse a fizetés szükségességére, ideértve az erre vonatkozó e -mail küldését is.
    Ha az Ügyfél h agyományos átutalással történő fizetés választásával a Megrendelés
    leadásától számított 3 munkanapon belül, az előre utalással történő fizetést választva 24
    órán belül, vagy a később meghatározott pótdátumon belül a befizetést nem teljesíti, az
    Ügyfél álta l leadott megrendelés elutasításra kerül.
  3. 6. Ha az Ügyfél az utánvétes fizetést választotta, köteles a termék átvételekor fizetni. A
    termék átvételének megtagadása esetén az adásvételi szerződés megszűnik.
  4. 7. A Szolgáltató az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését
    követően elektronikus számlát állít ki és küld az Ügyfél által megadott e -mail címre. A
    jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számla befogadására való beleegyezésnek
    minősül. Az ÁSZF elfogadását követően az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy számára a
    Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki.

VII. ELÁLLÁS JOG

  1. 1. A fogyasztónak minősülő Vásárlónak a fogyasztó és a vállalkozás közötti
    szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben (a
    továbbiakban: Kormányrendelet) foglaltak alapján a termék átvételétől számított 14
    napos határidőn belül lehetősége van a szerződéstől elállni az alábbiakban
    rögzítettek szerint.
  2. 2. A határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó a határidő lejárta előtt
    elküldi a nyilatkozatát az Eladónak. e-mail: info@sellbest.pl .
  3. 3. A fogyasztó felhasználhatja az elállásra rendszeresített sablont, de ez nem kötelező.
  4. 4. A fogyasztó elállási joga a Termék fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól
    eltérő harmadik személy általi átvételének napján kezdődik. A fogyasztó elállási
    jogát gyakorolhatja már a megrendelés és a kiszállítás közötti időszakban is.
  5. 5. A távollévők közötti megállapodástól történő elállás esetén a megállapodást úgy kell
    tekinteni, hogy az létre sem jött.
  6. 6. Az eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől
    számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként
    megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült
    költségeket is (azonban ha a fogyasztó kifejezetten a Webáruházban elérhető
    legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a
    vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket).
  7. 7. Az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési
    móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján
    az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből
    adódóa n semmilyen többletdíj nem terhelheti. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a
    visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy
    kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi
    időpontot kell figyele mbe venni. Nem illeti meg az Eladót a visszatartás joga, ha
    vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
  8. 8. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől
    számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a
    vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni kivéve, ha
    a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
  9. 9. A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
    megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
    értékcsökkenésért felel. Eladó fenntartja magának a jogot, hogy az esetlegesen a
    működés megállapításához szükséges ha sználatot meghaladó értékcsökkenés
    mértékét meghatározza. Fogyasztó joga ettől függetlenül fennáll arra vonatkozóan,
    hogy az értékcsökkentés mértéke kapcsán polgári peres eljárást kezdeményezzen.
  10. 10. A fogyasztó a Termék visszaküldésének csak a közvetlen költségét viseli.
  11. 11. A távollévők közötti szerződéstől való elállási jog az alábbi megállapodásokkal
    kapcsolatban nem illeti meg a fogyasztót: ( 1) olyan nem előre gyártott termék
    esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak
    elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére
    szabtak; ( 2) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; ( 3)
    olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai
    okokból az átadást követő felb ontása után nem küldhető vissza;
  12. 12. Visszaküldési cím:

    sellBEST Sp. z o.o.
    Żeromskiego 19
    23-213 Zakrzówek / Lengyelország
    +48 510 785 867



VIII. KELLÉKSZAVATOSSÁG / TERMÉKSZAVATOSSÁG/ JÓTÁLLÁS

  1. 1. Ha az értékesített termék(ek)kel összefüggésben hibás teljesítés történik, az Eladó az
    Ügyféllel szemben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései, különösen a 6:159 -6:167. §§
    (kellékszavatosság) és a 6:175 -6:176. §§ (jogszavatosság) szerint felel.
  2. 2. Az Eladó a szavatosság alapján felelősséggel tartozik, ha a terméken az Ügyfél részére
    történő kézbesítésétől számított két éven belül kellékhiba jelentkezik. A jogosult
    kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt, fogyasztóv al
    kötött szerződés esetén 2 év alatt évül el. A vásárlást követő 1 éven belül a Polgári
    Törvénykönyv alapján az Eladó általi ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy a
    termék hibája gyártási eredetű.
  3. 3. Az Ügyfél minőségi kifogását írásban, az alábbi e -mail címre kérjük küldeni:
    e-mail: info@sellbest.pl .
    sellBEST Sp. z o.o.
    Żeromskiego 19
    23-213 Zakrzówek / Lengyelország
    +48 510 785 867
  4. 4. Kellékszavatossági igények
    4.1. Kellékszavatossági igénye alapján az Ügyfél választása szerint:
  1. a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog
    teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény
    teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyel embe
    véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a
    kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet, vagy
  1. b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére
    maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a Szerződéstől elállhat, ha a
    Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének – a dolog
    tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel, megfelelő
    határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve – nem tud eleget tenni, vagy ha az
    Ügyfélnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen
    hiba m iatt elállásnak nincs helye.
    4.2. Kellékszavatossági igénye alapján a Fogyasztó választása szerint:
  1. a) kijavítást vagy kicserélést kérhet, vagy
  1. b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a szerződés megszüntetését kérheti.
    4.3. A Szolgáltató megtagadhatja a kijavítást és a kicserélést, ha az lehetetlen vagy
    aránytalan többletköltséget eredményezne a Szolgáltatónak, figyelembe véve
    valamennyi körülményt, a hibátlan termék értékét és a szerződésszegés súlyát.
    4.4. A Fogyasztó akkor kérheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a
    szerződés megszüntetését, ha a Szolgáltató a terméket nem javította ki vagy nem cserélte
    ki, illetve a Szolgáltató azt a saját költségén nem végezte el, ismételt hiba merült f el a
    kijavítás vagy a kicserélés ellenére, vagy a hiba olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást
    vagy a szerződés megszüntetését teszi indokolttá, illetve a Szolgáltató nem vállalta vagy
    észszerű határidőn belül nem tudta vállalni a kijavítást vagy a kicse rélést.
    4.5. Jelentéktelen hiba miatt a szerződés megszüntetésének nincs helye. Ha a Fogyasztó
    hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni az adásvételi szerződést, a
    Szolgáltatót terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.
    4.6. Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a
    Fogyasztónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a Fogyasztó által
    ténylegesen megkapott áru értékének különbözetével.
    4.7. A Fogyasztónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a
    Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania.
    4.8. A Fogyasztó kellékszavatossági jogait a kötelező jótállás alá tartozó árukra
    vonatkozó speciális szabályok (9. – 17. pontok) figyelembevételével gyakorolhatja.
  2. 5. A kellékszavatossági igénye érvényesítésekor a Szerződés megkötését az Ügyfélnek
    kell bizonyítania. Fogyasztóval megkötött szerződés esetén a Szerződés megkötését
    bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az
    általán os forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény alapján kibocsátott számlát
    vagy nyugtát – a Fogyasztó bemutatja. Ha a Szolgáltató a szerződés megkötését vitatja,
    felhívja a Fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének - a
    fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló - módjára.
  3. 6. Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni a
    Szolgáltatóval. Fogyasztóval megkötött szerződés esetén a 2 hónapon belül közölt hiba
    késedelem nélkül közöltnek tekintendő. A közlés késedelméből eredő kárért az Ügyfél
    felelős.
  4. 7. Fogyasztóval megkötött Szerződés esetében ellenkező bizonyításig vélelmezni kell,
    hogy a termék (áru) teljesítésének időpontjától számított egy éven belül a Fogyasztó
    által felismert hiba már a termék (áru) teljesítésének időpontjában fennállt, kivéve, ha e
    vélelem a dolog természetével vagy hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Ebben az
    esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatossági felelőssége alól, ha ez a
    vélelem a termék (áru) természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
  5. 8. Ha az Áru meghibásodásában az Ügyfélt terhelő karbantartási kötelezettség
    elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült
    költségeket közrehatása arányában az Ügyfél köteles viselni, ha az Áru karbantartására
    vonatkozó is meretekkel rendelkezett, vagy ha a Szolgáltató e tekintetben tájékoztatási
    kötelezettségének – különösen használati és kezelési útmutató rendelkezésre
    bocsátásával – eleget tett.
  6. 9. Fogyasztó részére eladott, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező
    jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet)
    mellékletében felsorolt Árukra kötelező jótállás terjed ki. A jótállás időtartama:
  1. a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  1. b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén
    két év,
  1. c) 250 000 forint eladási ár felett három év. E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.
  2. 10. Az Áru kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás
    napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Fogyasztó az Árut a hiba miatt rendeltetés
    szérűén nem használhatta.
  3. 11. A jótállási határidő az Áru Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe
    helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával
    kezdődik. Ha azonban a Fogyasztó az Árut az átadástól számított hat hónapon túl
    helyezteti üz embe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja az Áru átadásának napja.
  4. 12. A Fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a Szolgáltató székhelyén,
    bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett
    javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. Mivel Szolgáltató a székhelyén nem
    működtet üzletet, illetve javítószolgálatot, a Fogyasztó szavatossági vagy jótállási
    igényének teljesíthetőségéről annak székhelyen való bejelentésekor nem tud
    nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a
    békéltet ő testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon
    értesíti a Fogyasztót.
  5. 13. Ha a jótállási időtartam alatt az Áru első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató
    részéről megállapítást nyer, hogy az Áru nem javítható, a Fogyasztó – különösen az
    egyedi szerződésben foglalt, a Megrendelésben rögzített, vagy a minőségi kifogásró l
    szóló jegyzőkönyvben felvett – eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles az
    Árut nyolc napon belül kicserélni. Ha az Áru cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató
    köteles a Fogyasztó által bemutatott, az Áru ellenértékének megfizetését igazoló
    bizonylaton feltüntetett vételárat nyolc napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
  6. 14. Ha a jótállási időtartam alatt az Áru három alkalommal történő kijavítást követően ismét
    meghibásodik – a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában –, valamint ha a Fogyasztó
    nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a Fogyasztó nem kívánja az Árut a
    Szolgáltató költségére kijavítani vagy mással kijavíttatani, a Szolgáltató köteles az Árut
    nyolc napon belül kicserélni. Ha az Áru kicserélésére nincs lehetőség, a Szolgáltat ó
    köteles a Fogyasztó által bemutatott, az Áru ellenértékének megfizetését igazoló
    bizonylaton feltüntetett vételárat nyolc napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.
  7. 15. Ha az Áru kijavítására a kijavítási igény Szolgáltató részére való közlésétől számított
    harmincadik napig nem kerül sor, a Fogyasztó – különösen az egyedi szerződésben
    foglalt, a Megrendelésben rögzített, vagy a minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyvben
    felvett – eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles az Árut a harmincnapos
    határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha az Áru cseréjére
    nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a Fogyasztó által bemutatott, az Áru
    ellenérté kének megfizetését igazoló bizonylaton feltüntetett vételárat a harmincnapos
    kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a Fogyasztó részére
    visszatéríteni.
  8. 16. Ha a Fogyasztó az Áru meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől)
    számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem
    hivatkozhat a Ptk. 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan
    többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a
    meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
  9. 17. A Korm. rendelet szerinti jótállás érvényességéhez, valamint a jótállásból eredő jogok
    érvényesítéséhez a Szolgáltató további követelményt támaszthat a Fogyasztóval
    szemben, feltéve, hogy az Áru megfelelő üzembe helyezése más módon nem
    biztosítható és a kö vetelmény teljesítése nem jelent aránytalan terhet a Fogyasztó
    számára, valamint Szolgáltató a Fogyasztót e követelményről előzetesen tájékoztatta.
  10. 18. Ügyfél tudomásul veszi, hogy Szolgáltató mentesül a szavatossági felelősség alól az
    olyan hiba esetén, amely hibát Ügyfél a szerződéskötéskor ismert vagy ismernie kellett,
    illetve amely hibára tekintettel a terméket Ügyfél csökkentett áron vásárolta. Szolg áltató
    szavatossági felelőssége ilyen esetben csak az Ügyfél által nem ismert egyéb hibáért áll
    fenn.
  11. 19. Ha a gyártó meghatározott áru tekintetében meghatározott időtartamra a tartósságra
    vonatkozó jótállást nyújt, a fogyasztó közvetlenül a gyártótól követelheti a tartósságra
    vonatkozó jótállás teljes időtartama alatt, hogy az áru hibáját javítsa ki, vagy az árut
    cserélje ki, a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályok szerint.

IX. Panaszok és végrehajtási lehet őségek a fogyasztók számára

  1. 1. A Fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói panaszt
    az alábbi elérhet őségeken nyújthatja be:
    • - E-mail: info@sellbest.pl .
    1. 2. A Fogyasztó szóban vagy írásban panaszt tehet az Eladóval szemben a vállalkozás vagy
      a vállalkozás nevében vagy megbízásából eljáró bármely személy marketinggel vagy
      értékesítéssel kapcsolatos magatartásával, tevékenységével vagy mulasztásával
      összefüggésb en.
    2. 3. Az Eladó köteles a szóbeli panaszt haladéktalanul kivizsgálni és szükség szerint
      orvosolni. Ha a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével, vagy ha a panasz azonnali
      kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó köteles a panaszról és az azzal kapcsolatos
      állás pontjáról haladéktalanul jegyz őkönyvet felvenni, és személyes szóbeli panasz
      esetén a jegyz őkönyv egy példányát a helyszínen átadni a Fogyasztónak. Telefonon
      vagy más elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén a
      Fogyasztónak le gkésőbb 30 napon belül meg kell kapnia az érdemi választ, az írásbeli
      panaszra adott válaszra vonatkozó rendelkezésekkel összhangban. Egyebekben az
      Eladó az írásbeli panasszal kapcsolatban az alábbiak szerint jár el. Amennyiben az
      Európai Unió közvetlenül alkal mazandó jogi aktusa másként nem rendelkezik, az
      Eladónak az írásbeli panaszra a kézhezvételt ől számított 30 napon belül írásban kell
      válaszolnia, és meg kell tennie a válasz közlésére irányuló lépéseket. Törvény rövidebb
      határid őt, illetve jogszabály hosszabb határid őt állapíthat meg. Az Eladónak meg kell
      indokolnia a panasz elutasítását. A telefonon vagy elektronikus úton közölt szóbeli
      panaszokat egyedi azonosító számmal kell ellátni.
    3. 4. A panaszról készült jegyz őkönyvnek a következ ő információkat kell tartalmaznia:
      ● a Fogyasztó neve és címe,
      ● a panasz benyújtásának helye, ideje és módja,
      ● a Fogyasztó panaszának részletes leírása, a Fogyasztó által benyújtott dokumentumok,
      feljegyzések és egyéb bizonyítékok listája,
      ● az Eladó nyilatkozata a Fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a
      panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
      ● a jegyz őkönyvet készít ő személy és - a telefonon vagy más elektronikus hírközlési
      szolgáltatás útján tett szóbeli panasz kivételével - a Fogyasztó aláírása,
      ● a felvétel készítésének helye és ideje,
      ● telefonon vagy más elektronikus hírközlési szolgáltatás útján tett szóbeli panasz esetén
      a panasz egyedi azonosító száma.
      Az Eladó köteles a panaszról és a válasz másolatáról három évig nyilvántartást vezetni,
      és azt a felügyeleti hatóságok kérésére bemutatni.
    4. 5. Ha a panaszt elutasítják, az Eladó köteles írásban tájékoztatni a Fogyasztót arról a
      hatóságról vagy békéltet ő testületr ől, amelyhez a panasz jellegét ől függ ően fordulhat.
      A tájékoztatásnak tartalmaznia kell a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye
      szerint illetékes hatóság vagy békéltet ő testület címét, telefonos és internetes
      elérhet őségét, valamint postai címét is. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell azt is, hogy
      a vállalkozás igénybe veszi -e a békéltet ő testületet a Fogyasztói jogvita rendezéséhez.
      Ha az Eladó és a Fogyasztó közötti vita a tárgyalások során nem rendez ődik, a
      Fogyasztó számára a következ ő jogorvoslati lehet őségek állnak rendelkezésre:

      Fogyasztóvédelmi eljárás
    5. 6. Panasz benyújtása a fogyasztóvédelmi hatósághoz. Ha a Fogyasztó fogyasztói jogainak
      megsértését észleli, jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerinti fogyasztóvédelmi
      hatóságnál. A panasz megvizsgálása után a hatóság dönt arról, hogy indít -e
      fogyasztóvédelm i eljárást. Az els őfokú fogyasztóvédelmi hatóságok a Fogyasztó
      lakóhelye szerint illetékes f ővárosi és megyei kormányhivatalok, amelyek listája a
      következ ő címen érhet ő el: http://www.kormanyhivatal.hu/ .

      Bírósági eljárások
    6. 7. A Fogyasztó a fogyasztói jogvitából ered ő igényét a Polgári Törvénykönyvr ől szóló
    7. 2013. évi V. törvény és a Polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény
      szerinti polgári peres eljárásban bíróság el őtt jogosult érvényesíteni.

      Békéltet ő Testület eljárása
    8. 8. Ha a Fogyasztó panaszát az Eladó elutasítja, a Fogyasztó jogosult a Fogyasztó lakóhelye
      vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltet ő testülethez fordulni: a békéltet ő
      testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó közvetlenül az érintett
      Eladóval próbálja meg rendezni a vitát. A Fogyasztó kérelmében megjelölt békéltet ő
      testület jogosult a Fogyasztó kérésére az illetékes szerv helyett eljárni.
      Az Eladó köteles együttm űködni a békéltetési eljárásban.
      A békéltet ő testületekkel kapcsolatos további információk a következ ő címen érhet ők
      el: http://www.bekeltetes.hu. Kizárólag a Budapesti Békéltet ő Testület jogosult eljárni
      az online adásvételi vagy online szolgáltatási szerz ődésekkel kapcsolatos, határokon
      átnyúló fogyasztói jogvitákban.
      Budapesti Békéltet ő Testület
      Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
      Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.,
      Telefonszám: +36 -1-488-21-31
      E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
      Részleges érvénytelenség, magatartási kódex
    9. 9. Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hibás vagy érvénytelen, a szerz ődés többi pontja
      továbbra is érvényben marad, és az érvénytelen vagy hibás rész helyett az alkalmazandó
      jog rendelkezései alkalmazandók.
      Az Eladó nem rendelkezik a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokról szóló törvény
      szerinti magatartási kódexszel.

      A digitális tartalom üzemeltetése, technikai védelmi intézkedések
    10. 10. A weboldalon megjelenített adatokat szolgáltató szerverek rendelkezésre állása évente
      99% felett van. Minden adattartalomról rendszeresen biztonsági mentés készül, hogy
      probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható legyen. A Vev ő személyes
      adatainak kezelése a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése
      tekintetében történ ő védelmér ől és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a
      95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezésér ől szóló, 2016. május 27 -i (EU) 2016/679
      európai parlamenti és tanácsi rendelet (általános adatvédelmi rendelet), más néven
      GDPR alapján történik. A személyes adatok védelmének részleteit az Adatkezelési
      szabályzat tartalmazza.

      A termékek alapvet ő jellemz őire vonatkozó információk
    11. 11. A weboldalon megvásárolható termékek alapvet ő tulajdonságairól az egyes termékek
      leírásában találhatók információk.

      Az adatbeviteli hibák kijavítása - Felel ősség a szolgáltatott adatok pontosságáért
    12. 12. A Vev őnek mindig lehet ősége van arra, hogy a megrendelés véglegesítése el őtt javítsa
      a megrendelés során megadott adatait (a böngész őben a vissza gombra kattintva az el őző
      oldal nyílik meg, így akkor is javíthatja a megadott adatokat, ha már a következ ő oldalra
      lépett). A Vev ő felelőssége, hogy az általa megadott adatok pontosak legyenek, mivel
      az Áruk számlázása és szállítása az általa megadott adatok alapján történik. A
      helytelenül megadott e -mail cím vagy a postafiók tárhelyének telítettsége a
      visszaigazolás kézbesítésének elm aradásához vezethet, és megakadályozhatja a
      szerz ődés megkötését. A megrendelés leadását követ ően a Vev ő nem módosíthatja azt.
      Ha a megrendelés vagy az abban megadott adatok helytelenek, a Vev ő törölheti a
      megrendelést, és a helyes adatokkal újra benyújthatja azt.

VII. SZEMÉLYES ADATVÉDELEM

  1. 1. Az Ügyfél személyes adatainak az Eladó az adatkezelője.
  2. 2. A személyes adatok nyilvánosságra hozatala önkéntes, de a Számla létrehozásához,
    a meghatározott elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez, Adásvételi
    Szerződés megkötéséhez nélkülözhetetlen.
  3. 3. Az Eladó megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket alkalmaz a kezelt
    személyes adatok védelmére.

VIII. VENDÉGVÉLEMÉNYEK

  1. 1. Az Ügyfél számára tilos illegális tartalmat szolgáltatni.
  2. 2. Az eladó közvetlen kommunikációval foglalkozó kapcsolattartója a DSA (eng.
    Digital Services Act - A digitális szolgáltatások egységes piacáról szóló (EU)
    2022/2065 rendelet és a 2000/31/EK irányelv értelmében: e -mail info@sellbest.pl .
    A kommunikáció magyar, lengyel, angol nyelven történhet.
  3. 3. A felhasználók kizárólagosan felelősek az SELLBEST szolgáltatásain keresztül
    biztosított saját tartalmaikért, és adott esetben az ebből eredő következményekért,
    pl. a tartalom más felhasználók általi felhasználásáért. A felhasználó vállalja, hogy
    nem sérti meg az alkalmazandó jogi rendelkezéseket és szerz ődéses
    rendelkezéseket, amikor az SELLBEST szolgáltatásait saját tartalmának
    biztosításával összefüggésben használja.
  4. 4. Az eladó ellenőrzi az értékeléseket a vásárlási folyamat során használt vagy a
    felhasználói fiókhoz rendelt e -mail cím használatával.
  5. 5. Termékértékeléseket csak az eladó online áruházából ténylegesen megvásárolt
    termékekkel kapcsolatban és az online áruház azon ügyfele küldhet, aki ténylegesen
    megvásárolta a felülvizsgált terméket.
  6. 6. A vélemények közvetlenül elérhetők az áruház weboldalán vagy egy harmadik fél
    felülvizsgálati szolgáltatásán, amellyel az eladó dolgozik, és amelyre az online
    áruház webhelyén hivatkoznak.
  7. 7. Tilos fiktív vagy látszólagos adásvételi szerződéseket kötni a termékre vonatkozó
    vélemény kiadása céljából.
  8. 8. Az Ügyfél elfogadja, hogy az Eladó ingyenesen felhasználhatja az Ügyfél által az
    Áruház weboldalán közzétett véleményeket vagy egyéb tartalmakat.
  9. 9. Az eladó nem tesz közzé hamis értékeléseket vagy vásárlói ajánlásokat, és nem kér
    másokat hamis értékelések vagy vásárlói ajánlások közzétételére termékeik vagy
    szponzorált értékeléseik népszerűsítése érdekében.
  10. 10. Az ügyfélnek tilos illegális tartalmat szolgáltatnia, azaz olyan információkat,
    amelyek önmagukban nem jogszerűek vagy egy tevékenységre való hivatkozással,
    beleértve a termékek értékesítését is.
  11. 11. Az eladó felhívja a figyelmet arra, hogy az ügyfelek által közzétett értékeléseket a
    rendszer nem ellenőrzi automatikusan tiltott tartalom szempontjából.
  12. 12. Az ügyfél nem jogosult:
  1. a) harmadik személyek személyes adatainak közzététele a Szolgáltatások
    használatával kapcsolatban, valamint harmadik személyek képmásának
    terjesztése a harmadik fél törvény által előírt engedélye vagy hozzájárulása
    nélkül.
  1. b) Hirdetések és/vagy promóciós tartalmak közzététele a Szolgáltatások
    használatával kapcsolatban.
  1. c) más webhelyekre mutató linkeket tartalmaznak.
  1. d) olyan termékekre vagy tevékenységekre utal, amelyek versenyeznek az Eladó
    üzleti tevékenységével.
  1. e) erőszakra, gyűlöletre vagy megkülönböztetésre uszít bármilyen alapon,
    beleértve a nemi, szexuális, nemzeti, etnikai, faji vagy vallási különbségeket.
  1. f) káromkodást vagy más sértő tartalmat tartalmaznak.
  1. g) Ez egy kísérlet a törvény által tiltott tevékenységek megtévesztésére vagy
    részvételére.
  1. h) sérti bármely más személy szerzői jogát vagy személyiségi jogait.
  1. i) sérti az általánosan alkalmazandó jog egyéb rendelkezéseit.
  2. 13. Az ügyfél kijelenti, hogy:
  1. a) jogosult szerzői jogot, ipari tulajdonjogokat és/vagy szomszédos jogokat
    használni azokban a művekben, ipari tulajdonjogok tárgyaiban (pl. védjegyek)
    és/vagy szomszédos jogok tárgyaiban, amelyekből a tartalom áll;
  1. b) a Szolgáltatásokkal kapcsolatban harmadik személyekre vonatkozó személyes
    adatok, képek és információk közzététele és rendelkezésre bocsátása jogszerűen,
    önkéntesen és az érintettek hozzájárulásával történt;
  1. c) egyetért azzal, hogy más Ügyfelek és az Eladó megtekinthetik a közzétett
    tartalmat, és felhatalmazza az Eladót annak ingyenes felhasználására, a jelen
    Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseivel összhangban;
  1. d) vállalja, hogy a szerzői és szomszédos jogokról szóló törvény értelmében
    adaptálja a műveket.
  2. 14. Ha úgy találjuk, hogy az értékelés nem felel meg az Általános Szerződési
    Feltételekben meghatározott feltételeknek, az eladó enyhítő intézkedéseket tehet,
    azaz eltávolíthatja az értékelést vagy megtagadhatja annak közzétételét.
  3. 15. Ha egy harmadik fél (egy másik ügyfél vagy más természetes vagy jogi személy)
    úgy véli, hogy egy adott értékelés illegális tartalmat tartalmaz, az adott személy
    jelentheti azt az eladónak (e -mail: info@sellbest.pl ). A kérelemnek a következőket
    kell tartalmaznia:
  1. a) a bejelentő személy vagy szervezet neve és e -mail-címe;
  1. b) Nyilatkozat, amely megerősíti a regisztráló vagy szervezet jóhiszemű
    meggyőződését, hogy az abban foglalt információk és állítások pontosak és
    teljesek.
  1. c) annak indokolása, hogy a vélemény miért jogellenes;
  1. d) Az információ pontos elektronikus helyének egyértelmű feltüntetése (pl.
    jogellenes tartalmat azonosító információ);
  2. 16. Az eladó visszaigazolást küld a kérelmezőnek a kérelem kézhezvételéről, ha a
    kérelmező e -mail címét megadta.
  3. 17. Az eladó a kézhezvételtől számított 14 napon belül megvizsgálja a kérelmet, és ezt
    tárgyilagosan és gondosan teszi.
  4. 18. Az eladó döntése lehet d' távolítsa el az értékelést, vagy hagyja az üzletben.
  5. 19. Az eladónak azonnal tájékoztatnia kell (a kérelmezőt és a felülvizsgálatot benyújtó
    személyt) döntéséről, megjelölve az okot. A határozat ellen fellebbezés nyújtható
    be. Az eladó a kézhezvételtől számított 14 napon belül megvizsgálja a fellebbezést.

IX. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

  1. 1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy
    a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül
    elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak:
    bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt
    valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését,
    szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
  2. 2. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban
    azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért,
    teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
  3. 3. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja,
    hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem
    vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel
    okozott, továb bá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért
    való felelősségen túlmenően.
  4. 4. Az Eladó által kötött szerződések magyar nyelven köttetnek.
  5. 5. Az e Szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok
    rendelkezései az irányadóak.
  6. 6. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A
    Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a Weboldal felületén keresztül
    tájékoztatja. A módosítást követően a Weboldal használatának feltétele, hogy az
    Ügyfél a Weboldalon k eresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten
    elfogadja.


    21.08.2025
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel