FAQ

GYIK – Gyakran ismételt kérdések

GYIK – GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK


1. MENNYI IDŐ A RENDELÉS FELADÁSA?

A rendelés feladásra való előkészítése 24 óra. A futárszolgálatok kézbesítési ideje a feladástól számított 24–48 óra, de előre nem látható okokból akár 3 munkanappal is késhet.

Szombaton, vasárnap és ünnepnapokon nem adunk fel csomagokat.

Ha különböző gyártók/márkák termékeit vásárolja, a termékek eltérő raktárakból indulhatnak, ezért nem tudjuk garantálni, hogy a futárok egy napon szállítanak mindent.

2. HONNAN KERÜLNEK FELADÁSRA A RENDELÉSEK?

Az https://sellbest.hu oldalon elérhető összes termék lengyelországi raktárainkban található, és onnan kerül kiszállításra az Ügyfeleknek.

3. HOVA KÉZBESÍTI A FUTÁR A CSOMAGOT?

A csomagokat a megadott szállítási címen az első ajtóig kézbesítjük.

4. NYOMON KÖVETHETEM A NEKEM FELADOTT CSOMAGOT?

Miután a választott futárszolgálat regisztrálta a küldeményt, automatikus üzenetet kap tőlük a nyomkövetési hivatkozással.

5. A FUTÁR FELVESZI A KAPCSOLATOT A KÉZBESÍTÉS ELŐTT?

Igen, a feladás visszaigazolását e-mailben kapja meg.

6. VAN LEHETŐSÉG HÉTVÉGI KÉZBESÍTÉSRE?

Nem, nem kínálunk hétvégi kézbesítést.

7. MEGJELÖLHETEM A KÉZBESÍTÉS KONKRÉT NAPJÁT?

Az együttműködő futárszolgálatok nem kínálnak ilyen szolgáltatást.

8. MI TÖRTÉNIK, HA A FUTÁR NEM TALÁL SENKIT A MEGADOTT CÍMEN?

A második sikertelen kézbesítési kísérlet után a csomag visszakerül a raktárunkba. Ha továbbra is igényt tart rá, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.

9. VAN LEHETŐSÉG KÜLFÖLDRE TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁSRA?

Igen. Kérjük, előzetesen vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal a külföldi szállítás költségbecsléséhez. Az ajánlathoz szükségünk lesz a pontos szállítási címre.

10. MEG LEHET TEKINTENI A KÉSZÜLÉKET VÁSÁRLÁS ELŐTT?

Nem. Mivel webáruház vagyunk, nem biztosítunk lehetőséget a termékek személyes megtekintésére. Ha a termék mégsem felel meg, a kézhezvételtől számított 30 napon belül jogában áll visszaküldeni.

11. LEADHATOK TELEFONON RENDELÉST?

Igen, rendelést az Ügyfélszolgálaton keresztül adhat le a +48456455010 telefonszámon, hétfőtől péntekig 8–16.

12. KAPHATOK ÁFÁS SZÁMLÁT A VÁSÁRLÁSRÓL?

Igen. Ha cégként vásárol, a kosárban válassza a céges űrlapot, majd adja meg a cégadatokat.

13. MILYEN FIZETÉSI MÓDOK ÉRHETŐK EL AZ ÁRUHÁZBAN?

Hagyományos átutalás

Saját bankszámlájáról indít szokásos átutalást. A rendelést az összeg jóváírását követő 24 órán belül adjuk fel (kivéve, ha az ajánlat másképp rendelkezik és a feladási határidő nem 24 óra).

Átutalási adatok:

sellBEST Sp. z o.o. (dawniej sellBEST Michał Bednarczyk)
Urzędowska 547a
23-204
Kraśnik
HUF számla: 34 1020 1068 0000 1102 0518 4256
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA

Gyors online átutalás

Az IdoPay rendszeren keresztül azonnali, gyors és biztonságos fizetést végez. Automatikusan átirányítjuk a bankjába vagy a bankkártyás/hitelkártyás fizetéshez. A tranzakciót a választott rendszer e-mailben visszaigazolja (általában néhány percen belül). Ez a módszer lényegesen gyorsabb, mint a hagyományos átutalás.

Express payments PayByLink

  • Alior Bank
  • Bank Millennium
  • BOŚ Bank
  • Bank Pocztowy
  • Bank BPS
  • Santander Bank Polska
  • Citi Handlowy
  • Getin Bank
  • ING Bank Śląski
  • Inteligo
  • Plus Bank
  • Credit Agricole
  • Bank Pekao
  • iPKO
  • SGB
  • Pay Way Toyota Bank
  • SKOK
  • mBank
  • IdeaBank
  • PeoPay
  • PBS Bank
  • Noble Bank
  • Nest Bank
  • BNP Paribas
  • Bankkártyák

  • Visa
  • MasterCard
  • Banki átutalás

    BLIK

  • Google Pay
  • ApplePay
  • Utánvétes fizetés

    A rendelésért a csomag átvételekor, a futárnak fizethet.

    Személyes átvétel

    Megrendelését személyesen kifizetheti és átveheti raktárunkban.

    14. MI AZ A PAYPO ÉS HOGYAN MŰKÖDIK?

    A PayPo egy innovatív fizetési forma. A fogyasztó a vásárlás összegét 30 napra elhalaszthatja többletköltség nélkül. 30 napon belül dönthet a részletfizetésről is, további ellenőrzések nélkül.

    A PayPo teljesen biztonságos, mert lehetővé teszi az áru átvételét és ellenőrzését a fizetés előtt.

    15. INGYENES A PAYPO HASZNÁLATA?

    A 30 napos halasztás díjmentes. Ezt követően a vásárló pontosan annyit fizet, amennyi a vásárlás értéke volt.

    16. VAN LEHETŐSÉG RÉSZLETFIZETÉSRE?

    Igen, van lehetőség részletre vásárolni.

    17. ELÉRHETŐK 0% THM-ES RÉSZLETEK?

    Igen, áruházunkban a részletek 0% THM-mel érhetők el.

    18. HOGYAN MÓDOSÍTHATOM A RENDELÉS ADATAIT (PL. ROSSZ E-MAIL CÍM ESETÉN)?

    Adatmódosítás esetén kérjük, lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal (tel.: +48456455010).

    19. NEM KAPTAM HASZNÁLATI ÚTMUTATÓT. HONNAN TÖLTHETEM LE?

    Hiányzó útmutató esetén kérjük, lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal (tel.: +48456455010).

    20. MIK AZ ÁTUTALÁSI ADATOK?

    Átutalási adatok:

    sellBEST Sp. z o.o. (dawniej sellBEST Michał Bednarczyk)
    Urzędowska 547a
    23-204
    Kraśnik
    HUF számla: 34 1020 1068 0000 1102 0518 4256
    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA

    21. MENNYI IDEIG ÉRVÉNYES A GARANCIA?

    Minden készülékre 24 hónap garanciát biztosítunk. Saját szervizt biztosítunk kiszállással és gyors reklamációkezeléssel.

    Teljes körű szervizt és minden pótalkatrészt kínálunk a garanciaidő alatt és után is.

    22. HOGYAN JELENTHETEK BE REKLAMÁCIÓT?

    Reklamációt itt lehet bejelenteni: https://serwis.sellbest.pl/

    A bejelentést követően várja meg szervizes kollégánk jelentkezését, aki tájékoztat a további lépésekről.

    Szükség esetén telefonon vagy e-mailben is felveheti a kapcsolatot a szervizzel:

    Telefonszám: +48456455010
    E-mail cím: kontakt@sellbest.pl

    23. LEHET ALKATRÉSZE­KET VÁSÁROLNI AZ ÁRUHÁZBAN?

    Alkatrészek a szervizünkön keresztül vásárolhatók: e-mailben a kontakt@sellbest.pl címen vagy telefonon a +48456455010 számon.

    24. CSATOLNOM KELL FOTÓT A REKLAMÁCIÓS ŰRLAPHOZ?

    A fotó csatolása nem kötelező, de jelentősen megkönnyíti és felgyorsítja a folyamatot. Gyakran előfordul, hogy a hibát képen látva gyorsabban tudjuk megoldani.

    25. VISSZAKÜLDHETEM A MEGVÁSÁROLT KÉSZÜLÉKET?

    Igen, a szerződéstől 14 napon belül állhat el. Ehhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.

    26. MELYIK CÍMRE KELL VISSZAKÜLDENI?

    Kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal a visszaküldés ügyében, majd küldje vissza a következő címre:

    sellBEST
    Żeromskiego 19
    23-213 Zakrzówek
    Poland

    pixel