Nem kapok e-mail értesítést

Az e-mail értesítéseknek (pl. rendelés visszaigazolások, szállítási státusz vagy jelszó-visszaállítási linkek) a fiókjához rendelt címre kell érkezniük. Ha nem kapja meg őket, annak több oka is lehet - a cím elírásától kezdve a túl agresszív spamszűrőig. Az alábbiakban ismertetjük a hiányzó üzenetek leggyakoribb okait, és részletes megoldási javaslatokat teszünk.

 

1. Miért nem jutnak el az e-mailek?

  1. Helytelen e-mail cím az ügyfélprofilban
    - elírás, hiányzó pont vagy téves domain (pl. "gmial.com" a "gmail" helyett).com").

  2. Az üzenetek a Spam/Offer/Promóciók mappába kerülnek
    - az ügyfél megkapja az e-mailjeinket, de a levélszűrő automatikusan egy másik mappába helyezi át azokat.

  3. Mail szolgáltató blokkoló vagy spam szűrője
    - a levelező szerver felismerte a domainünket @sellbest.hu, @sellbest.pl gyanúsnak, és elutasítja az üzeneteket.

  4. Teljes postaláda
    - az e-mail fiók kapacitása kimerült, ezért az új üzenetek elutasításra kerülnek.

  5. Külső átirányítási szolgáltatás vagy alias
    - egy e-mail egy másik címre kerül továbbításra (pl. egy egyetemről egy magáncímre), és útközben elveszik.

  6. Leiratkozás
    - az ügyfél rákattintott a "Leiratkozás" linkre az egyik üzenetben, vagy véletlenül letiltotta a marketing/ügyletekkel kapcsolatos értesítéseinket.

  7. Műszaki karbantartási munkák
    - a mi vagy a postai szolgáltató ideiglenes meghibásodása késedelmet okoz a feladásban.

  8. A domain vagy a levelezőprogram helytelen konfigurációja
    - Nem támogatja a TLS titkosítást, az e-mail program régi verziója, a megbízható feladók rossz listája.

 

2. Hogyan oldjuk meg a problémát lépésről lépésre?

1. lépés - Ellenőrizze a levelezési mappákat

  • Megnyílt mappák Spam,Értesítések,Ajánlatok,Promóciók vagy Bin és a feladó üzeneteit keresse no-reply@sellbest.pl, vagy kontakt@sellbest.pl

  • Ha ott vannak, jelölje őket "NO SPAM"-ként ("Move to Received"). A legtöbb szolgáltatás tanul ebből, és a későbbi e-mailek helyesen fognak eltalálni.

2. lépés - Adjon hozzá minket a megbízható küldőihez

  • A Gmailben kattintson a három pontra ► "Hasonló üzenetek szűrése" ► "Szűrő létrehozása" ► jelölje be a "Soha nem küldöm spambe" jelölőnégyzetet.

  • Az Outlookban válassza a "Hozzáadás a biztonságos küldőhöz" lehetőséget.

  • Más ügyfelekben hozzáad *@sellbest.pl a fehérlistára vagy a címjegyzékbe.

3. lépés - Ellenőrizze az e-mail címet az üzlet ügyfélfiókjában

  1. Jelentkezzen be (ha tud) a fiókjába a boltunkban.

  2. Tovább az oldalra Az Ön számlája Személyes adatok ► Az Ön adatai és ellenőrizze a gépelési hibákat. Kérjük, ellenőrizze az alábbi adatok helyességét is az alábbi részben Az Ön számlája

  3. Ha hibát lát, javítsa ki a címet, és kattintson a módosítások mentése.

4. lépés - Ellenőrizze a doboz kapacitását

  • Régi üzenetek törlése vagy a szemetes kiürítése.

  • Figyeljen a csatolmányokra - a nagyméretű fájlok a limit jelentős részét elfoglalhatják.

5. lépés - Az átirányítások és az álnevek letiltása (ha használjuk)

  • Ideiglenesen kapcsolja ki a továbbítási szabályokat a levelezési beállításokban, hogy ellenőrizze, hogy az e-mail megérkezik-e az elsődleges címre.

  • Ha céges álnevet használ, győződjön meg róla, hogy a domain sellbest.en az informatikai biztonsági szabályzat nem tiltja.

6. lépés - Kapja meg újra az aktiválási linket vagy értesítést

  • Az ügyfélprofiljában kattintson a "Aktiválási link újraküldése" vagy "Ismét értesítés küldése".

  • Ha a link korábban lejárt (24 óra), az új link további 24 óráig lesz aktív.

7. lépés - Ellenőrizze az opt-out beállításokat

8. lépés - Lépjen kapcsolatba velünk

Ha a probléma a fenti lépések elvégzése után is fennáll, kérjük, küldjön nekünk e-mailt:

  • E-mail: kontakt@sellbest.pl
    - adja meg a keresztnevét, vezetéknevét, a fiókjához tartozó e-mail címet és az utolsó rendelés időpontját.

  • Telefon: +48 456 455 010 (Hétfő.-pt. 9:00-17:00)
    - a könnyebb azonosítás érdekében készítsen egy rendelési számot.

  • Kapcsolatfelvételi űrlap: elérhető a kapcsolatfelvételi oldal

Tanácsadóink ellenőrzik a küldési naplókat, megerősítik, hogy az üzenet helyesen lett elküldve, és átadják Önnek az értesítés másolatát. Ha szükséges, megkérjük az informatikai osztályt, hogy távolítsa el a blokkot az Ön címéről, vagy generálja újra az üzenetet.

 

3. Jó gyakorlatok a jövőre nézve

  • Ellenőrizze rendszeresen a Spam mappát - még a legjobb szűrők is elromolhatnak.

  • Mail kliens frissítése és a böngésző - a régebbi verziókban problémák lehetnek a titkosított üzenetek megjelenítésével.

  • Ne használjon céges dobozokat magánrendelésekhez, ha a vállalat korlátozó szűrőkkel rendelkezik.

  • Tartsa meg a fontos e-mailek másolatát (pl. számlák) biztonságos helyen, lemezen vagy a felhőben.

  • Adja hozzá a domainjeinket a fehérlistához a spamszűrőkben és biztonsági programokban (vírusirtó, tűzfal) - különösen, ha a számítógépére telepített e-mail klienst használ, ahelyett, hogy a leveleit webböngészőn keresztül nézné meg.

 

További segítségre van szükségem?

Azért vagyunk itt, hogy segítsünk Önnek. Lépjen kapcsolatba velünk bármely rendelkezésre álló csatornán keresztül, és együtt találunk megoldást, és gondoskodunk arról, hogy minden értesítés akadálytalanul eljusson Önhöz.

pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel