Problémák vannak a bejelentkezéssel

Nem tudsz bejelentkezni a fiókodba az üzletünkben?az alábbiakban felsoroljuk a bejelentkezési problémák leggyakoribb okait és azok megoldásának bevált módjait. Minden tippet közérthető nyelven írunk le, és a nem műszaki szakemberek számára készültek. Ha a tanácsok követése ellenére sem tud hozzáférni a fiókjához, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk - szívesen segítünk.

 

1. A bejelentkezési problémák leggyakoribb okai

  • "Érvénytelen e-mail cím vagy jelszó" üzenet
    Lehetséges elírás a bejelentkezésben vagy a jelszóban, engedélyezve Caps Lock vagy más billentyűzetkiosztás beállítása (pl. ENG a PL helyett).

  • Nincs e-mail bejelentkezési/jelszóváltási linkkel
    Lehet, hogy az e-mail rosszul szerepel a profilban, az üzenet a mappába került Spam vagy Ajánlatok, és a spamszűrő blokkolhatta a domainről érkező leveleket @sellbest.en.

  • Fiók blokkolva több bejelentkezési kísérlet után
    A biztonsági rendszer ideiglenesen blokkolta a bejelentkezések lehetőségét a túl sok sikertelen bejelentkezési kísérlet miatt.

  • Nincs 2FA (bináris) kód
    Az SMS-kód késhet (rossz lefedettség), és a hitelesítési alkalmazás időzítése nem szinkronizálható.

  • A bejelentkezési oldal betöltése nagyon sokáig tart, vagy 500/503-as hibát jelenít meg
    Előfordulhat, hogy karbantartási munkálatok folynak, vagy a böngészőjében lévő cookie-kkal/cache-ekkel van probléma. Néha egy VPN vagy proxy kapcsolat is hibás lehet.

  • Üzenet "Az Ön e-mail címe nem került megerősítésre"
    A regisztráció befejeződött, de az aktiváló linkre nem kattintottak vagy lejárt (24 óra után).

 

2. Gyors lépésről-lépésre történő megoldások

2.1 Ellenőrizze a bejelentkezési adatokat

  1. Kapcsolja ki Caps Lock és győződjön meg róla, hogy a billentyűzet lengyelül működik.

  2. Másolja ki a bejelentkezési adatot egy korábbi üzenetünkből (pl. rendelés visszaigazolása), és illessze be az e-mail mezőbe, hogy elkerülje a gépelési hibákat.

2.2 Jelszó visszaállítása

  1. A bejelentkezési oldalon kattintson a "Nem emlékszem a jelszavamra".

  2. Írja be a fiókjához rendelt e-mail címet, és kattintson a "Link küldése" gombra.

  3. Ellenőrizze a postaládáját (szintén Spam/Ajánlatok) és talál egy üzenetet a no-reply@sellbest.en.

  4. Kövesse a linket 60 percen belül, és állítson be egy új, erős jelszót (min.8 karakter, kis- és nagybetűk, számjegyek, speciális karakter).

Tipp: ha az üzenet nem érkezik meg, adjon hozzá tartományt sellbest.en a megbízható küldői listára, vagy próbáljon meg egy másik, a fiókjához rendelt címet használni.

2.3 Várjon a biztonsági zárra

Sok sikertelen bejelentkezési kísérlet után a fiókot ideiglenesen letiltják. Egy óra elteltével próbálkozzon újra, vagy használja a jelszó visszaállítását.

2.4 Problémák megoldása kétfaktoros hitelesítéssel (2FA)

  1. Ellenőrizze a telefon lefedettségét (SMS-kódok esetén) vagy a készülék pontos idejét (TOTP alkalmazás esetén).

  2. Kérjen új kód.

  3. Egyszeri használat biztonsági kódok, offline mentés a 2FA aktiválásakor.

  4. Ha a probléma továbbra is fennáll, lépjen kapcsolatba velünk a 2FA ideiglenes letiltása érdekében (a személyazonosság ellenőrzése után).

2.5 Ellenőrizze a böngészőt és a kapcsolatot

  • Törölje a gyorsítótárat és a cookie-kat, vagy engedélyezze az inkognitó módot.

  • Szkript-blokkoló kiegészítők (AdBlock, NoScript) kikapcsolása.

  • Próbáljon ki egy másik böngészőt vagy eszközt.

  • A biztonsági rendszer által esetleg blokkolt VPN-ek/proxyk letiltása.

  • Műszaki munka ellenőrzése. Ebben az esetben a honlapon egyértelmű üzenetet kell megjeleníteni, amely kimondja, hogy.

2.6 E-mail cím megerősítése

Ha egy meg nem erősített címről szóló üzenetet lát, kattintson a "Aktiválási link újraküldése" és használja az új linket (24 órán át érvényes).

 

3. Kapcsolat az ügyfélszolgálattal

Ha minden lépés ellenére sem tudsz bejelentkezni, vagy gyanítod, hogy a fiókodat átvették, kérjük, lépj kapcsolatba velünk:

  • Hotline - hívja a +48 456 455 010-es telefonszámot (Hétfő.-pt.9:00-17:00). Készítse elő a fiók nevét, e-mail címét és a probléma rövid leírását.

  • E-mail - írjon a kontakt@sellbest.pl (nyitva 24/7, válaszolunk max. munkanapokon 24 órán belül). Képernyőképeket mellékeljen az üzenetekről és a hiba pontos időpontjáról.

  • Kapcsolatfelvételi űrlap - menj a Kapcsolat, adja meg az utolsó rendelésszámát (ha van ilyen), és írja le, mi történik, amikor megpróbál bejelentkezni.

 

4. Biztonságban vannak az adatai?

  • A jelszavakat csak a titkosított formában - még a rendszergazdáink sem tudják elolvasni.

  • Minden kapcsolat a következő módon van biztosítva HTTPS.

  • A fiókokat egy intelligens rendszer védi, amely figyeli a szokatlan tevékenységet, és automatikusan lezárja a gyanús bejelentkezési kísérleteket.

  • Soha nem kérünk jelszót vagy SMS-kódok e-mailben, telefonon vagy közösségi médián keresztül.

 

5. Jó gyakorlatok a jövőre nézve

  • Használja a jelszókezelő, erős, egyedi jelszavak létrehozása és tárolása.

  • Engedélyezze a kétfaktoros hitelesítés (2FA) - egy további biztonsági réteg hatékonyan védi a fiókját.

  • Rendszeresen frissítse böngészőjét és operációs rendszerét, a legújabb biztonsági funkciók kihasználása.

  • Ne ossza meg a bejelentkezési adatokat bárkinek, és ne mentse a jelszavakat titkosítatlan fájlokban.

 

További segítségre van szükségem?

Vegye fel velünk a kapcsolatot a fent megadott csatornák bármelyikén keresztül - azért vagyunk itt, hogy zökkenőmentes és biztonságos hozzáférést biztosítsunk Önnek a számlájához.

pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel