Problémák vannak a bejelentkezéssel
Nem tudsz bejelentkezni a fiókodba az üzletünkben?az alábbiakban felsoroljuk a bejelentkezési problémák leggyakoribb okait és azok megoldásának bevált módjait. Minden tippet közérthető nyelven írunk le, és a nem műszaki szakemberek számára készültek. Ha a tanácsok követése ellenére sem tud hozzáférni a fiókjához, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk - szívesen segítünk.
1. A bejelentkezési problémák leggyakoribb okai
-
"Érvénytelen e-mail cím vagy jelszó" üzenet
Lehetséges elírás a bejelentkezésben vagy a jelszóban, engedélyezve Caps Lock vagy más billentyűzetkiosztás beállítása (pl. ENG a PL helyett). -
Nincs e-mail bejelentkezési/jelszóváltási linkkel
Lehet, hogy az e-mail rosszul szerepel a profilban, az üzenet a mappába került Spam vagy Ajánlatok, és a spamszűrő blokkolhatta a domainről érkező leveleket @sellbest.en. -
Fiók blokkolva több bejelentkezési kísérlet után
A biztonsági rendszer ideiglenesen blokkolta a bejelentkezések lehetőségét a túl sok sikertelen bejelentkezési kísérlet miatt. -
Nincs 2FA (bináris) kód
Az SMS-kód késhet (rossz lefedettség), és a hitelesítési alkalmazás időzítése nem szinkronizálható. -
A bejelentkezési oldal betöltése nagyon sokáig tart, vagy 500/503-as hibát jelenít meg
Előfordulhat, hogy karbantartási munkálatok folynak, vagy a böngészőjében lévő cookie-kkal/cache-ekkel van probléma. Néha egy VPN vagy proxy kapcsolat is hibás lehet. -
Üzenet "Az Ön e-mail címe nem került megerősítésre"
A regisztráció befejeződött, de az aktiváló linkre nem kattintottak vagy lejárt (24 óra után).
2. Gyors lépésről-lépésre történő megoldások
2.1 Ellenőrizze a bejelentkezési adatokat
-
Kapcsolja ki Caps Lock és győződjön meg róla, hogy a billentyűzet lengyelül működik.
-
Másolja ki a bejelentkezési adatot egy korábbi üzenetünkből (pl. rendelés visszaigazolása), és illessze be az e-mail mezőbe, hogy elkerülje a gépelési hibákat.
2.2 Jelszó visszaállítása
-
A bejelentkezési oldalon kattintson a "Nem emlékszem a jelszavamra".
-
Írja be a fiókjához rendelt e-mail címet, és kattintson a "Link küldése" gombra.
-
Ellenőrizze a postaládáját (szintén Spam/Ajánlatok) és talál egy üzenetet a no-reply@sellbest.en.
-
Kövesse a linket 60 percen belül, és állítson be egy új, erős jelszót (min.8 karakter, kis- és nagybetűk, számjegyek, speciális karakter).
Tipp: ha az üzenet nem érkezik meg, adjon hozzá tartományt sellbest.en a megbízható küldői listára, vagy próbáljon meg egy másik, a fiókjához rendelt címet használni.
2.3 Várjon a biztonsági zárra
Sok sikertelen bejelentkezési kísérlet után a fiókot ideiglenesen letiltják. Egy óra elteltével próbálkozzon újra, vagy használja a jelszó visszaállítását.
2.4 Problémák megoldása kétfaktoros hitelesítéssel (2FA)
-
Ellenőrizze a telefon lefedettségét (SMS-kódok esetén) vagy a készülék pontos idejét (TOTP alkalmazás esetén).
-
Kérjen új kód.
-
Egyszeri használat biztonsági kódok, offline mentés a 2FA aktiválásakor.
-
Ha a probléma továbbra is fennáll, lépjen kapcsolatba velünk a 2FA ideiglenes letiltása érdekében (a személyazonosság ellenőrzése után).
2.5 Ellenőrizze a böngészőt és a kapcsolatot
-
Törölje a gyorsítótárat és a cookie-kat, vagy engedélyezze az inkognitó módot.
-
Szkript-blokkoló kiegészítők (AdBlock, NoScript) kikapcsolása.
-
Próbáljon ki egy másik böngészőt vagy eszközt.
-
A biztonsági rendszer által esetleg blokkolt VPN-ek/proxyk letiltása.
-
Műszaki munka ellenőrzése. Ebben az esetben a honlapon egyértelmű üzenetet kell megjeleníteni, amely kimondja, hogy.
2.6 E-mail cím megerősítése
Ha egy meg nem erősített címről szóló üzenetet lát, kattintson a "Aktiválási link újraküldése" és használja az új linket (24 órán át érvényes).
3. Kapcsolat az ügyfélszolgálattal
Ha minden lépés ellenére sem tudsz bejelentkezni, vagy gyanítod, hogy a fiókodat átvették, kérjük, lépj kapcsolatba velünk:
-
Hotline - hívja a +48 456 455 010-es telefonszámot (Hétfő.-pt.9:00-17:00). Készítse elő a fiók nevét, e-mail címét és a probléma rövid leírását.
-
E-mail - írjon a kontakt@sellbest.pl (nyitva 24/7, válaszolunk max. munkanapokon 24 órán belül). Képernyőképeket mellékeljen az üzenetekről és a hiba pontos időpontjáról.
-
Kapcsolatfelvételi űrlap - menj a Kapcsolat, adja meg az utolsó rendelésszámát (ha van ilyen), és írja le, mi történik, amikor megpróbál bejelentkezni.
4. Biztonságban vannak az adatai?
-
A jelszavakat csak a titkosított formában - még a rendszergazdáink sem tudják elolvasni.
-
Minden kapcsolat a következő módon van biztosítva HTTPS.
-
A fiókokat egy intelligens rendszer védi, amely figyeli a szokatlan tevékenységet, és automatikusan lezárja a gyanús bejelentkezési kísérleteket.
-
Soha nem kérünk jelszót vagy SMS-kódok e-mailben, telefonon vagy közösségi médián keresztül.
5. Jó gyakorlatok a jövőre nézve
-
Használja a jelszókezelő, erős, egyedi jelszavak létrehozása és tárolása.
-
Engedélyezze a kétfaktoros hitelesítés (2FA) - egy további biztonsági réteg hatékonyan védi a fiókját.
-
Rendszeresen frissítse böngészőjét és operációs rendszerét, a legújabb biztonsági funkciók kihasználása.
-
Ne ossza meg a bejelentkezési adatokat bárkinek, és ne mentse a jelszavakat titkosítatlan fájlokban.
További segítségre van szükségem?
Vegye fel velünk a kapcsolatot a fent megadott csatornák bármelyikén keresztül - azért vagyunk itt, hogy zökkenőmentes és biztonságos hozzáférést biztosítsunk Önnek a számlájához.